Posted on

KRVAVI OSMJEH NA „KRVAVU BAJKU“ (pismo njemačkog diplomate)

Ne, dragi moji … kako vam ono biješe ime, ah da… Srbi!

Niste Vi još spremni, niste dovoljno sazreli da budete u probranom društvu evropskih naroda. Evidentno je da se trudite, ali ne dovoljno, morate da se ponižavate bolje, dostojanstvenije! Prevashodno trebate da zaboravite ono što ste učili ili čega se sjećate, nama je svejedno, bitno nam je da u vašim ruralnim glavama ostane prazan prostor kako bi ga osveštali svježom evropskom, diplomatskom mišlju!

Spreman sam da Vam pomognem! Nesebično ću se predati misiji kako bi vam bilo bolje, i uz zajednički napor ubrzo bi trebali biti srećni u poniženju i veseli u neznanju!

Međutim, prije svega insistiram da mi se izvinete, ako kojim slučajem budete pitali zbog čega, prekinuću sa vama svaki daljni kontakt!

Žao mi vas je, pa ću vam ipak otkriti zašto očekujem izvinjenje!

Istina je da smo u Kragujevcu pobili đake, nekoliko hiljada, znam da su djeca, ali vi ste krivi, vi ste nas izazvali, jer otkud vama pravo da pričate o slobodi, ma otkud vam pravo da pričate o bilo čemu, pa niste vi nacija, nacija smo mi i slični nama!

Da ne dužim, očekujem lijepo sročeno izvinjenje, jer me strpljenje već izdaje!

POTPIS:

NOSILAC VJEKOVNE CIVILIZACIJSKE DOKTRINE

10 responses to “KRVAVI OSMJEH NA „KRVAVU BAJKU“ (pismo njemačkog diplomate)

  1. Labilna

    E prosto mi neprijatno da napišem… Znači… baš neprijatno ali…
    Moreeeeee doovaj ga 😀

  2. Puuuu, mamicu im „evropsku“ da im mamicu! Kako nas ponižavaju, je’em im sve po spisku, a mi moramo da trpimo! Svaka ti čast na postu! Neka si im odbrusio!

  3. rebelyell

    Šta reći…mislim…ne znam…tuga 😦

  4. A kad jednog divnog dana uđemo u EU oni će nam izgraditi fabrike koje rade, dati novac iz svojih nepresušnih fondova za penzije, bolnice i škole i dočekati u zagrljaj rulju emigranata. Evo Rumunija i Bugarska su danas jače i bogatije od Engleske.

  5. Bezobrazluk od tog „kulturnog“ diplomate.

Ostavite odgovor

